Viikonloppu 3

Sekasotku...kuvaiskohan se mun viikonloppua parhaiten🤔
Perjantaina oltiin kaverin kanssa ajelemassa taas ympäri Turkua. Jo moni viikonloppu on koostunu perjantai ajeluista ja lauantai baari illasta. Ja oon kyllä tykänny tosi paljon tästä "järjestelystä". Perjantaisin on usein niin väsyny fiilis et ei jaksa mitään baarihälinöitä. Ajelu ja teen hörppiminen huoltsikalla on just sen verran rentoa et sitä jaksaa perjantaina iltamyöhään. Autolla ajo on mulle vähän niinku terapiaa siinä mieli lepää ja ajatukset rullaa ku radiosta tulee hyviä biisejä...esim. retroperjantai✌.
Ja muulloinki, jos ei olis ajasta ja rahasta kiinni voisin ajaella joka ilta ympäri Turkua ja lähikuntia. Ehkä vähän spesiaali rentoutustyyli naiselle, mut se on sitä mistä mä tykkään🚘 Eli tuleville poikäystäville tiedoks tankki täyteen bensaa tekee mut onnellisemmaks ku kukkapuska ja korut 😉
Vaikka puhuin mun unelmatyöstä aijemmin (naisena miesten maailmassa) niin jos joku keksis mulle ammatin missä saisin ajaa yksin henkilöautolla ympäri ämpäri voisin jopa harkita vaihtavani työpaikkaa😅
Lauantaina aamupäivällä kävin myllyssä shoppailemassa uusia baarivaatteita ja vihdoin rohkaistuin ostamaan polven yli menevät saappaat. Mua on arveluttanu et miten pukeudun (jotenkin) tyylikkäästi niiden kanssa mut satuin löytämään samalla reissulla kivan vihreen paidan veromodasta ja kaupat oli sitä myöden selvät😅

Lauantaina käytiin kahden ystäväni kanssa baarissa.

Sunnuntai kuluikin pitkälle päivään sängyn pohjalla. Illalla vallotin kaverin sohvan ja ilta sujui leffaa kattoessa.
Sunnuntain leffaillat - parasta👌


Loppujen lopuks mul on ollu kivaa, hauskaa, jännää ja mukavaa joka päivä: perjantaina, lauantaina, sunnuntaina ja vielä maanantaikin. Ja tänään sen huomaa (tiistaina) klo on kohta 20 ja nyt tä plikka sammuttaa valot ja menee untenmaille.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poikaystävä

Sinkkuelämää

Suunnitelma B